https://aplikacja.medyc.pl/PurdueCoronaPortal

Regulamin Serwisu

Regulamin Platformy

13.06 .2024 r.

Witamy, wprowadziliśmy nowe zmiany do regulaminu Serwisu oraz Kontraktu Terapeutycznego dn. 19.10.2024 roku dot. wystawiania recept lekarskich oraz skierowań przez Lekarzy Specjalistów.

Zapraszam do zapoznania się z Regulaminem.

Poradnia Leczenia Uzależnień, Purdue Corona, Tomasz Matjas, Dawid Korona 

Numer Księgi : 000000278956-W-02 ( RPWDL)

NIP 6912377401

REGON 021830768

ul. Izerska 36/12

59-220 Legnica

Poland

Regulamin Serwisu

Niniejszy dokument stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną oraz regulamin zawierania umów o świadczenie usług telemedycznych z zakresu terapii dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych poprzez Portal Pacjenta na stronie internetowej www.trzymsiee.pl której właścicielem jest podmiot medyczny Purdue Corona w siedzibie w Legnicy.

I. Definicje

1. Purdue Corona- podmiot leczniczy w rozumieniu oferowania Usług terapeutycznych oraz dietetycznych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.

2. Usługa Telemedyczna - świadczenia zdrowotne wykonywane na odległość, bez bezpośredniego badania pacjenta, za pośrednictwem strony internetowej www.samobojstwa.com.pl na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,

3. Pacjent - oznacza osobę fizyczną, która korzysta z Usług Telemedycznych,

4. Terapeuta Konsultant - terapeuta posiadający prawo wykonywania zawodu terapeuty na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który świadczy usługi medyczne za pośrednictwem strony purdueclinical.pl

5. Portal Pacjenta - serwis internetowy prowadzony przez podmiot leczniczy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej pod adresem www.purdueclinicalpl służący do świadczenia Usług Telemedycznych oraz Stacjonarnych.

6. Formularz - formularz zbierający dane pacjenta oraz informacje medyczne o pacjencie, umożliwiający realizację Usługi Telemedycznej lub stacjonarnej znajdujące się w Portalu Pacjenta,

7. Regulamin - niniejszy regulamin

II. Postanowienia ogólne

1. Korzystanie przez Pacjentów z Usług Telemedycznych lub stacjonarnych odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

2. Korzystanie z Usług Telemedycznych jest możliwe po akceptacji postanowień Regulaminu przez Pacjenta;

3. Dostępność Usług Telemedycznych zależy od dostępności Specjalisty Terapeuty.

4. Usługi Telemedyczne oraz stacjonarne świadczone są za pośrednictwem Portalu Pacjenta, poprzez wizytę stacjonarną lub wideotransmisję po wypełnieniu formularza udostępnionego przez Portal Pacjenta oraz dokonaniu opłaty- istnieje możliwość całkowitego zwolnienia Pacjenta z opłat ze względów ekonomicznych, gdyby honorarium za usługi terapeutyczne w znacznym stopniu utrudniałyby funkcjonowanie Pacjenta w sferze ekonomicznej.

Jest to kwestia indywidualna, regulowana przez obie strony na osobnym załączniku- załącznik nr 3 jako forma aneksu do Kontraktu Terapeutycznego.

5. Opłata z tytułu Usług Telemedycznych jest zgoda z aktualnym Sklepem internetowym świadczenia usług przez Usługodawcę/ Purdue Corona

6. Na wniosek Pacjenta podmiot udostępnia dokumentację medyczną Pacjenta, Udostępnienie dokumentacji medycznej jest odpłatne, zgodnie z cennikiem świadczenia usług przez Purdue Corona w Legnicy.

III. Zasady udzielania Usług Telemedycznych za pośrednictwem Portalu Pacjenta

1. W celu skorzystania z Usługi Telemedycznej, Pacjent, a w przypadku Pacjenta będącego osobą małoletnią lub całkowicie ubezwłasnowolnioną - przedstawiciel ustawowy Pacjenta, wypełnia Formularz znajdujący się w Portalu Pacjenta. Pacjent zobowiązuje się podać w wyczerpujące, prawdziwe i rzetelne dane, w tym dane o stanie zdrowia Pacjenta;

2. W ramach Usługi Telemedycznej lub stacjonarnej na platformie www.trzymsiee.pl Pacjent może otrzymać niezbędną i potrzebną dla niego dokumentację dla Lekarza Specjalisty, POZ, wnioski oraz opinie z przebiegu leczenia po uiszczeniu opłaty.

3. Pacjent lub przedstawiciel ustawowy Pacjenta zobowiązany jest do wniesienia opłaty zgodnej z cennikiem w wysokości określonej w Portalu Pacjenta. Opłata dokonywana jest poprzez zewnętrzny serwis rozliczeniowy za pośrednictwem Portalu Pacjenta po wypełnieniu Formularza. Opłata jest kwotą brutto i obejmuje wszelkie podatki i koszty chyba, że wskazano inaczej. Oprócz uiszczenia opłaty, Pacjent nie jest zobowiązany do dokonania żadnych innych płatności za Usługę Telemedyczną;

4. Warunkiem wykonania Usługi Telemedycznej jest uzupełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza oraz uiszczenie opłaty;

5. Usługa Telemedyczna zostanie udzielona codziennie w godzinach 08:00 - 22:00 w terminie do trzech godzin od momentu wypełnienia Formularza i dokonania opłaty.

6. Za szkody wynikające z podania przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego nieprawdziwych lub nierzetelnych danych w Formularzu lub w trakcie konsultacji telefonicznej z Terapeutą, -nie ponosi odpowiedzialności.

7. Maksymalny termin realizacji zamówienia następuje w momencie opłaty usługi medycznej przez Pacjenta w dniu realizacji jego zamówienia.

IV. Ograniczenie korzystania z Usługi telemedycznej lub stacjonarnej

1. Usługi Telemedyczne nie są przeznaczone dla Pacjentów:

a. w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia,

b. wymagających leczenia szpitalnego,

2. Purdue Corona nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone korzystaniem z Usług Telemedycznych przez Pacjentów wymienionych w ust. 1 powyżej.

V. Warunki zawierania i rozwiązywania umów

1. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zawierana jest na zasadach określonych w Regulaminie poprzez:

a. wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól Formularza,

b. akceptację Regulaminu przez Pacjenta lub jego przedstawiciela ustawowego,

c. dokonanie opłaty za Usługę Telemedyczną zgodnej z cennikiem w wysokości określonej w Portalu Pacjenta;

2. Umowa o świadczenie Usługi Telemedycznej zostaje zawarta na czas wykonania Usługi Telemedycznej lub odmowy wykonania Usługi Telemedycznej;

VI. Prawa i obowiązki Pacjentów

1. Pacjent jest zobowiązany do podania danych osobowych, które są niezbędne dla celów tworzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (jeżeli taka dokumentacja będzie prowadzona) oraz danych niezbędnych do kontaktu, w tym adresu e-mail oraz numeru telefonu;

2. Pacjent akceptuje, że w niektórych przypadkach dla celu Usługi Telemedycznej będzie konieczne podanie dodatkowych danych osobowych;

3. Pacjent nie może wykorzystywać Usługi Telemedycznej dla celów niezgodnych z prawem. Pacjent zobowiązany jest do nieużywania zwrotów lub załączania treści o charakterze niecenzuralnym, obraźliwym, naruszającym dobra osobiste Terapeuty Konsultanta lub innych osób;

4. Korzystanie z Usług Telemedycznych przez Pacjenta jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na to, aby informacje i wypowiedzi przez niego udzielone, w ramach Usługi Telemedycznej z Terapeutą Konsultantem, zostały umieszczone w jego dokumentacji medycznej.

VII. Wymagania techniczne

1. W celu korzystania z Usług Telemedycznych, Pacjent musi posiadać:

a. dostęp do komputera z systemem Windows, Mac OS, urządzenia z systemem iOS lub Android podłączonym do Internetu,

b. zainstalowaną przeglądarkę zaktualizowaną do najnowszej wersji.

VIII Reklamacje

W przypadku jakichkolwiek reklamacji odnośnie technicznych aspektów Usług Telemedycznycm Pacjent może skontaktować się z Terapeutą Specjalistą poprzez e-mail na adres psychoterapeuta@purduecorona.pl poprzez kontakt telefoniczny- 575 696 287

2. Treść reklamacji powinna zawierać co najmniej dane pozwalające na identyfikację pacjenta: imię, nazwisko, data urodzenia lub PESEL, adres e-mail, adres pocztowy - dla reklamacji składanych listownie, określenie przedmiotu reklamacji, określenie żądań pacjenta, wskazanie daty Usługi Telemedycznej;

3. Terapeuta  rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania;

4. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, Purdue Corona, zwróci się, przed rozpatrzeniem reklamacji, o jej uzupełnienie. Czas udzielenia dodatkowych wyjaśnień zawiesza bieg terminu rozpatrzenia reklamacji.

Regulamin dotyczący wystawiania e-recept oraz skierowań.

Dn. 20.10.2024 

§1. Postanowienia ogólne

Definicje:

  1. Usługodawca – Poradnia Leczenia Uzależnień, Purdue Corona, Tomasz Matjas, Dawid Korona z siedzibą w Legnica (Miasto) kod pocztowy 59-220 ul. Izerska 36/12, NIP 6912377401, REGON
  2. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę
  3. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
  4. Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która (i) dokonała Rejestracji w Serwisie, lub (ii) dokonała rejestracji w Serwisie z wykorzystaniem serwisu Facebook, bądź Google
  5. Profesjonalista – korzystający z serwisu, będący lekarzem, lekarzem dentystą, psychologiem, rehabilitantem, położną, dietetykiem, terapeutą, a także weterynarzem lub inną osobą niewymienioną powyżej wykonującą czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych, świadczącą usługi zdrowotne, medyczne lub paramedyczne.
  6. Placówka – miejsce wykonywania czynności w zakresie świadczeń zdrowotnych, usług zdrowotnych, medycznych lub paramedycznych.
  7. Właściciel – korzystający z serwisu, który jest osobą upoważnioną do zarządzania informacjami o Placówce. Uprawnienia te są weryfikowane przez Usługodawcę.
  8. Rejestracja – proces utworzenia Konta.
  9. Konto – wpis w bazie danych Serwisu, dotyczący Użytkowników, z którego wynika możliwość dostępu do określonych Usług.
  10. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na wysyłaniu i odbieraniu danych za pomocą publicznych systemów teleinformatycznych na indywidualne żądanie usługobiorcy – Użytkownika, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PORTALU

  1. Świadczenie Usług elektronicznych za pośrednictwem Portalu odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2019 r., poz. 123 ze zm.).
  2. Dla każdego Użytkownika zakładane jest indywidualne Konto, za pośrednictwem którego możliwe jest korzystanie z Portalu.
  3. W celu skorzystania z Usług elektronicznych dostępnych w Portalu, Użytkownik każdorazowo loguje się na swoje Konto przy użyciu loginu oraz hasła dostępu, które zostają ustalone dla każdego Konta w sposób opisany poniżej.
  4. Utworzenie Konta wymaga podania przez Użytkownika następujących danych osobowych Użytkownika: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu do kontaktu, nr PESEL.
  5. Użytkownik powinien zachować login i hasło do Konta w poufności i nie udostępniać ich osobom trzecim. Użytkownik zobligowany jest do cyklicznej zmiany hasła. Rekomenduje się jego zmianę w odstępach co minimum 30 dni.
  6. Hasło dostępu do Konta znane jest wyłącznie Użytkownikowi i jego zmiana może nastąpić poprzez: przesłanie żądania zresetowania hasła
  7. W przypadku ujawnienia osobie trzeciej hasła dostępu do Konta należy bezzwłocznie zresetować hasło dostępu.

§2. Warunki świadczenia usług

  1. W celu korzystania z Usług należy spełnić poniższe warunki techniczne:
    • posiadać dostęp do sieci Internet,
    • posiadać przeglądarkę internetową (jedną z następujących): Chrome zaktualizowaną do najnowszej wersji.
  2. Każdy Użytkownik może zarezerwować termin u Profesjonalisty za pomocą kalendarza wizyt, pod warunkiem zweryfikowania numeru telefonu komórkowego lub adresu e-mail. W niektórych przypadkach rezerwacja terminu u Profesjonalisty może wymagać podania nr PESEL. Podanie nr PESEL jest uzasadnione koniecznością identyfikacji Użytkownika przez Profesjonalistę lub Placówkę.
  3. Zarezerwowanie wizyty u Profesjonalisty jest możliwe wyłącznie w przypadku wyrażenia przez Użytkownika wyraźnej zgody na przetwarzanie przez Placówkę danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia (art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia 679/2016, tzw. RODO) oraz udostępnienia tych danych wybranemu Profesjonaliście. Usługodawca informuje, że brak wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych Użytkownika o stanie zdrowia uniemożliwi zarezerwowanie wizyty.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia Usług w związku z modernizacją lub przebudową Serwisu albo z pracami konserwatorskimi systemu teleinformatycznego. Usługodawca dołoży starań, aby przerwy w świadczeniu Usług nie były uciążliwe dla Użytkowników.
  5. Usługodawca nie odpowiada za przerwy w świadczeniu Usług wynikające z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności stanowiących siłę wyższą (pożary, powodzie, klęski żywiołowe lub meteorologiczne itp.).
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem Profesjonalisty lub Placówki za fakt niestawienia się przez Użytkownika w umówionym terminie, zarezerwowanym za pośrednictwem kalendarza wizyt. Usługodawca nie odpowiada wobec Użytkownika za brak możliwości zrealizowania zarezerwowanego za pomocą kalendarza wizyt terminu z przyczyn leżących po stronie Profesjonalisty lub Placówki. W przypadku konieczności odwołania wizyty zainteresowane strony obowiązane są odwołać rezerwację za pośrednictwem Serwisu.
  7. Profesjonalista ma możliwość zablokowania wybranym przez siebie Użytkownikom rezerwacji terminów wizyt za pomocą kalendarza wizyt. Usługodawca nie odpowiada za niedogodności jakie mogą wystąpić w związku z tym dla Użytkowników.

§3. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie Usług. Rejestracja i logowanie.

  1. Zawarcie umowy o świadczenie Usług następuje poprzez (i) rejestrację w Serwisie, lub (ii) rejestrację w Serwisie za pomocą serwisu Facebook lub Google, lub (iii) zarezerwowanie terminu u Profesjonalisty za pomocą Kalendarza Wizyt.
  2. Zawarcie umowy o świadczenie Usług wiąże się z wyrażeniem zgody na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu bez konieczności składania w tym celu dodatkowych oświadczeń. Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu.
  3. Zawierając umowę o świadczenie Usług Użytkownik potwierdza autentyczność podanych przez siebie danych.
  4. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  5. W celu Rejestracji Użytkownik wypełnia formularz.
  6. Rejestracja i logowanie odbywa się za pomocą funkcjonalności udostępnionych przez Usługodawcę.
  7. W przypadku cofnięcia zgody na którykolwiek z warunków Regulaminu Użytkownik zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia swojego Konta lub zawiadomienia Usługodawcy o cofnięciu zgody.
  8. Użytkownikowi będącemu konsumentem w rozumieniu właściwych przepisów, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać drogą elektroniczną na adres Placówki. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  9. Usługodawca zapewnia Użytkownikom dostęp do własnych danych osobowych oraz umożliwia ich poprawianie i uzupełnianie.
  10. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności wprowadzonych przez Użytkownika danych, Usługodawca i Placówka może zażądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane.
  11. Niedopuszczalne jest posiadanie przez jednego Użytkownika więcej niż jednego Konta.
  12. Zabrania się udostępniania swojego Konta osobom trzecim.
  13. Zabrania się korzystania z Kont należących do osób trzecich.
  14. Użytkownik może rozwiązać umowę o świadczenie Usług poprzez skasowanie swojego Konta.
  15. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy o świadczenie Usług poprzez skasowanie Konta, jeżeli działanie Użytkownika jest niezgodne z prawem, Regulaminem lub godzi w wizerunek Serwisu. Wypowiedzenie ma skutek natychmiastowy.

§4. Odpowiedzialność

  1. Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Konta. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Konta na skutek uzyskania dostępu do hasła przez osoby trzecie. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik zobowiązuje się niezwłocznie zmienić hasło.
  2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę materiałów i informacji umieszczonych w Serwisie przez Użytkownika i Placówkę. Usługodawca nie odpowiada za roszczenia Użytkowników, Placówek Profesjonalistów oraz osób trzecich, których prawa i uzasadnione interesy zostały naruszone poprzez te materiały. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że Usługodawca nie jest zobowiązany do sprawdzenia lub weryfikacji materiałów lub informacji zamieszczanych przez Użytkowników i Placówkę.
  3. Użytkownik lub Placówka ponoszą pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną ich działaniami w Serwisie, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem tajemnicy zawodowej, innej informacji poufnej lub tajemnicy przedsiębiorstwa, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
  4. Usługodawca wyraźnie zastrzega, iż korzystanie z Serwisu i udostępnianych przez niego Usług odbywa się na wyłączne ryzyko Użytkownika lub Profesjonalisty. Wszelkie umieszczone w Serwisie informacje i materiały, a także dostarczane za pośrednictwem Serwisu usługi nie są objęte gwarancją co do ich wartości, przydatności, zupełności, kompletności czy użyteczności.
  5. Usługodawca nie odpowiada za wady fizyczne i prawne oferowanych Usług bezpłatnych oraz za należytą jakość towarów i usług bezpłatnych. Usługodawca nie odpowiada także za skutki niewykonania lub nienależytego wykonania zaciągniętych przez kogokolwiek, za pośrednictwem Serwisu, zobowiązań oraz zdolności tych osób do zaciągania zobowiązań.
  6. Odpowiedzialność Usługodawcy za należytą jakość towarów i usług odpłatnych określają przepisy szczególne, stanowiące podstawę świadczeń odpłatnych.
  7. W przypadku otrzymania przez Usługodawcę urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Użytkownika lub Placówkę i uniemożliwienia dostępu do tych danych, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności względem tego Użytkownika lub Placówki za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych.
  8. W stosunku do podmiotów innych niż konsumenci, Usługodawca odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane z wyłącznej winy umyślnej Usługodawcy. Wyłączona jest odpowiedzialność Usługodawcy za utracone korzyści.

§5. Reklamacje

  1. Rozpatrywanie reklamacji nastąpi zgodnie z zasadami niniejszego paragrafu, co stanowi również przyjętą politykę reklamacji u Usługodawcy.
  2. Usługodawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z jego funkcjonowaniem.
  3. Zastrzeżenia, a także uwagi, sugestie i błędy strony można zgłaszać, pisząc na adres e-mail: kontakt@medyc.pl.
  4. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 21 dni od dnia jej wniesienia. Jeżeli termin ten nie będzie mógł być dotrzymany, Usługodawca powiadomi przed jego upływem o przyczynach opóźnienia i wyznaczy kolejny termin.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli wynikać ona będzie z nieznajomości niniejszego Regulaminu, jego załączników lub przepisów prawa.

§6. Sposoby płatności i dostawy

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy: odbiór osobisty
  2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności
    • Poprzez wykorzystanie systemu płatności elektronicznej, za pośrednictwem serwisu PayU
    • kartą debetową lub kredytową Visa i Mastercard.
  3. Płatności przelewem na rachunek bankowy oraz kartą debetową lub kredytową obsługiwane są przez operatora PayU

§7. Zwroty

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania przyczyny.
  2. Bieg ww. terminu rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną, poprzez przesłanie oświadczenia na adresy - pocztowy lub e-mail.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia.

§8. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników, które przetwarzane są w celu umożliwienia założenia Konta oraz korzystania z funkcjonalności Portalu wskazanych w niniejszym Regulaminie zgodnie z art. 4 ust. 7 RODO jest Usługodawca.
  2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem, za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@medyc.pl.
  3. Podanie danych przez Użytkownika, akceptacja niniejszego Regulaminu, założenie Konta w Portalu i korzystanie z jego funkcjonalności jest całkowicie bezpłatne oraz dobrowolne. Podanie danych określonych w pkt. 4 jest niezbędne dla założenia Konta w Portalu.
  4. W celu założenia Konta, Użytkownik zobligowany jest do wskazania swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. W ramach korzystania z funkcjonalności Portalu, Placówka będzie przetwarzać również dane Użytkowników należące do danych szczególnej kategorii w zakresie obejmującym stan zdrowia (m.in. wyniki badań, skierowania, umówione wizyty).
  5. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu umożliwienia skorzystania z funkcjonalności Portalu (art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO) a także w ramach realizacji świadczeń i praw jako pacjenta Placówki. Niekiedy udzielając świadczeń za pośrednictwem Portalu, Placówka może tworzyć dokumentację medyczną.
  6. Dbamy o poufność danych Użytkowników, dlatego też z uwagi na konieczność zapewnienia odpowiedniej organizacji np. w zakresie infrastruktury informatycznej czy bieżących sprawach dotyczących prowadzonej działalności, jako przedsiębiorca, jak również realizacji praw Użytkowników, dane osobowe mogą być przekazywane następującym kategoriom odbiorców:
    • dostawcom usług zaopatrujących Usługodawcę w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, umożliwiające zarządzanie organizacją (w szczególności dostawcom usług teleinformatycznych),
    • dostawcom usług prawnych i doradczych oraz wspierających Usługodawcę w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym, firmom windykacyjnym),
    • dostawcom usług wspierających Usługodawcę w obszarze marketingowym (agencje reklamowe, firmy realizujące wysyłkę sms oraz e-mail),
  7. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez czas posiadania Konta w Portalu a następnie przez okres wynikający z dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w ramach przepisów kodeksu cywilnego. Jeżeli jako Użytkownik jesteś pacjentem Placówki i utworzyliśmy Twoją dokumentację medyczną, mamy obowiązek przechowywania jej co najmniej przez okres 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu. W przypadku wyrażenia zgody marketingowej, do czasu jej wycofania. Po upływie wyżej wymienionych okresów dane te są usuwane lub poddawane anonimizacji. Użytkownikowi przysługuje także prawo do usunięcia założonego w Portalu Konta.
  8. Administrator zapewnia każdemu Użytkownikowi prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Jako Użytkownik możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych.
  9. Informujemy także, że każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.

§9. Pliki cookies

  1. Strona umożliwia gromadzenie informacji o Użytkowniku za pośrednictwem cookies (tzw. "ciasteczka") oraz podobnych technologii, których korzystanie najczęściej wiąże się z zainstalowaniem tego narzędzia na urządzeniu Użytkownika (komputer, telefon, itp.). Informacje, wykorzystywane są do zapamiętania wyborów Użytkownika podjętych na stronie, utrzymania sesji użytkownika po zalogowaniu, zapamiętaniu hasła, gromadzenia informacji o urządzeniu Użytkownika w celu analizy wizyt i dostosowywania treści.
  2. Użytkownik ma możliwość ustawić w przeglądarce blokowanie określonych rodzajów cookies i innych technologii, poprzez określenie na przykład, że dozwolone będą wyłącznie te, które są niezbędne do poprawnego wyświetlenia strony. Użytkownik ma także możliwość korzystać ze strony w tzw. trybie incognito, który blokuje możliwość gromadzenia danych o jego wizycie. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na prawidłowość działania Strony.
  3. Korzystanie ze Strony bez zmiany ustawień przeglądarki, tzn. z domyślnym akceptowaniem plików cookies i podobnych technologii oznacza zgodę na ich wykorzystanie do określonych powyżej celów.
  4. Administrator wykorzystuje Cookies w celach::
    • dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika,
    • odpowiedniego wyświetlania strony internetowej, stosownie do indywidualnych potrzeb Użytkownika,
    • zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika,
    • utrzymania sesji Użytkownika po zalogowaniu, dzięki czemu Użytkownik nie będzie musiał logować się za każdym razem odwiedzania Strony,
    • zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora,
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób Użytkownik korzysta ze stron internetowych, co umożliwia ulepszenie ich struktury i zawartości (bez osobistej identyfikacji Użytkownika),
    • prowadzenia działań marketingowych.
  5. Stosowane są pliki "cookies – sesyjne" oraz "stałe". Sesyjne są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika, do momentu wylogowania ze Strony lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Pliki "stałe" pozostają na urządzeniu Użytkownika przez czas określony w parametrach plików "cookies" albo do momentu ręcznego usunięcia przez Użytkownika.

§10. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu w ważnych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany funkcjonalności Serwisu, zmiany profilu działalności Usługodawcy lub zmiany przepisów prawa.
  2. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umowy o świadczenie Usług jest prawo polskie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz Kodeksu cywilnego.


 

https://aplikacja.medyc.pl/PurdueCoronaPortal